Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2008 15:05 - PR- знаят ли повечето хора в Бъллгария истинката същност на Public Releaations
Автор: dessitta Категория: Други   
Прочетен: 529 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте, реших да изкажа мнението си за това какво е ПР и знаят ли наистина повечето хора истинската същност на Public Releations.
Докато по-голямата част от хората вярват, че Евгени Минчев и други хора като него са истински PR специалисти няма как да стигнем до истината. За мен те са едни клоуни ( колкото и грубо да звучи), които участват в поредното си шоу. Дори случайно попаднах на една реклама по радиото, която беше следната: "Евгени Минчев- най-добрият ПР в България" ,  чудех се да плача или да се смея.
Може би това е причината  повечето от българските мениджъри, които са от по-старото поколение да незнаят истинското значение на ПР и да гледат с недоверие. Все пак за тях това е нещо ново, живеят във времена, в които всичко се променя всяка една минута и такива " личности" като горе споменатата им дава грешна представа за ПР професията.
Имах една приятна задачка да кажа какво според мен е  ПР, след като съм прочела многобройните определения.  Ето какво написах аз: ПР е процес, при който се поставя определена цел, създава се стратегия за действие и се намира начин за постигането на успеха. Но не всичко приключва с постигането на успеха, след това има доста работа, свързана с анализи.
Спрях се на този вариант, тъй като това, което запомних още на първата ми лекция по Основи на ПР е :
1: ПР не е само едно действие а е цял процес!
2: ПР е мениджърска функция
Тук може би е мястото да кажа, че имах шанса да попадна на един от най-добрите преподаватели и ПР специалисти, Десислава Бошнакова. След срещите ми с нея наистина си дадох сметка какво е ПР, защото и аз бях като по-голямата част от хората, които незнаят наистина какво точно означава.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dessitta
Категория: Други
Прочетен: 18873
Постинги: 9
Коментари: 1
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031